Jesteśmy na Google+

Kategorie

Newsletter

zadaj pytanie

Jak zamawiać odzież ochronną z hurtowni Art-Spaw?

W celu ułatwienia Klientowi zakupu poszczególnych produktów w naszym sklepie internetowym ART-SPAW, stwarzamy możliwość dokonania natychmiastowych zakupów. Zamówiony towar dostarczany jest do Klienta przy pomocy przesyłki kurierskiej lub za pobraniem od razu po zaksięgowaniu opłaty. Dodatkowo umożliwiamy naszym Klientom odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym.

W celu złożenia zamówienia należy wykonać kilka prostych kroków:

W celu dodania do koszyka wybranego produktu, należy najpierw wybrać rozmiar i kolor, a następnie wcisnąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Oferujemy dwa sposoby wyszukiwania pożądanych produktów:

Przy lewej krawędzi strony widnieje menu z zakładkami kategorii naszych produktów. Każda z nich składa się z podkategorii ułatwiających wybieranie poszukiwanych produktów.

Drugim sposobem jest wyszukanie produktu po jego nazwie wpisując go w pole znajdujące się w prawym górnym rogu strony. Umożliwia ono szybkie wyszukiwanie produktów przy pomocy jego nazwy lub marki producenta czy też rodzaju (np. rękawice ochronne).

W trakcie dokonywania wirtualnych zakupów w naszym sklepie Klient ma możliwość podglądu i edytowania zawartości swojego Koszyka w dowolnym momencie poprzez kliknięcie przycisku „Koszyk” w prawym górnym rogu strony – tuż obok wyszukiwarki.

W celu finalizacji zakupów w naszym sklepie online należy wejść w Koszyk i kliknąć przycisk  „Realizuj zamówienie”. Po sprawdzeniu listy wybranych przez nas produktów i ich cen należy nacisnąć przycisk  „Dalej” znajdujący się w prawym dolnym rogu strony, aby przejść do wyboru sposobu dostarczenia przesyłki i dokonania płatności.

Realizując zakupy w sklepie internetowym ART-SPAW, umożliwiamy naszym Klientom składanie zamówień na dwa sposoby:

  1. Z logowaniem – wymagającego wcześniejszej darmowej rejestracji w naszym sklepie internetowym. Czas jej trwania nie przekracza 2 minut. Po założeniu konta Klienta zyskujemy możliwość skrócenia czasu trwania podczas dokonywania kolejnych transakcji.
  2. Szybkie zakupy – opcja ta nie wymaga rejestracji w serwisie. Wystarczy podać adres e-mail na który ma przyjść link potwierdzający zamówienie oraz dane niezbędne do wysyłki takie jak: Imię, nazwisko, adres i telefon kontaktowy.

Podczas kolejnego kroku wybieramy jedną z trzech dostępnych opcji wysyłki i płatności:

  1. Darmowy odbiór osobisty w naszym sklepie mieszczącym się w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzka 93B.
  2. Przesyłka kurierska (przelew bankowy, internetowy) w cenie 15,00 zł netto. Firma kurierska dostarczy do Państwa przesyłkę na terenie kraju już dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  3. Przesyłka kurierska za pobraniem w cenie 20,00zł netto. Kurier dostarczy przesyłkę w okresie do 14 dni od momentu zawarcia Umowy sprzedaży z naszą firmą. Standardowy czas oczekiwania wynosi zazwyczaj do 5 dni roboczych.

Posiadamy możliwość wysyłki zakupionych towarów za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, UPS, K-EX lub FedEx.

Kończąc transakcję posiadamy możliwość sprawdzenia oraz edycji sposobu dostawy oraz zmienić dane odbiorcy, a także zamieścić dodatkowe uwagi dotyczące realizacji zamówienia.

Po sfinalizowaniu zamówienia na podany adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość z linkiem potwierdzającym złożenie zamówienia. Złożone zamówienia są płatne z góry. Te z nich, które nie zostaną opłacone w przeciągu 5 dni od momentu ich złożenia zostają automatycznie odrzucone i nie będą realizowane. Klient może wprowadzić zmiany w treści zamówienia aż do momentu przekazania go do wysyłki. Może tego dokonać przy pomocy kontaktu mailowego na adres mailowy naszego biura obsługi: biuro@art-spaw.pl lub telefonicznie: (+48) 58 682 39 66